Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

S7 chce produkować Epic Victory

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 12 czerwca 2019

Rosyjska grupa S7 (właściciel drugich pod względem wielkości linii lotniczych w FR – S7 Airlines) ogłosiła, że zamierza zainwestować 14 mld rubli (ponad 800 mln PLN) w produkcję lekkich samolotów dyspozycyjnych Epic Victory. Inwestycja będzie realizowana przy wsparciu władz obwodu moskiewskiego. Początek budowy wytwórni zaplanowano na ostatni kwartał 2019, a zakończenie na trzeci kwartał 2020. Poza zakładem produkcyjnym ma powstać ośrodek szkoleniowy i baza serwisowa samolotów.

Umowę o budowie wytwórni samolotów Victory podpisał gubernator obwodu moskiewskiego Andriej Worobiew (z lewej) i dyrektor generalny S7 Airlines Władimir Obiedkow / Zdjęcie: służba prasowa gubernatora obwodu moskiewskiegoVictory to jednosilnikowy samolot odrzutowy zaprojektowany przez amerykańską Epic Aircraft, a oblatany w lipcu 2007. Może przewozić 4-5 osób, łącznie z pilotem. Jego maksymalna masa startowa wynosi 2720 kg, zasięg to 2220 km, a prędkość przelotowa sięga 600 km/h. Płatowiec jest zbudowany głównie z kompozytów węglowych. W wersji testowej samolot był napędzany silnikiem Williams FJ33, a seryjnie miały być stosowane P&WC PW600.

Grupa S7 kupiła w 2012 aktywa Epic Aircraft po jej bankructwie w 2009. Obecnie formalnie właścicielem przedsiębiorstwa jest S7 Technics. Wcześniej produkcję samolotów Victory próbowała wznowić chińska AICC przy współpracy z LT Builders Group.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.