Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Airbus oferuje A321XLR

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 17 czerwca 2019

Airbus ogłosił rozpoczęcie sprzedaży kolejnego samolotu rodziny A321neo – A321XLR. Jego zasięg będzie rekordowy – 8700 km. To 15% więcej niż w przypadku A321LR. Nowy samolot zapewni o 30% niższe zużycie paliwa na pasażera niż konkurencyjne samoloty poprzedniej generacji.

Wizja Airbusa A321XLR / Ilustracja: Airbus

Dostawy A321XLR mają rozpocząć się w 2023. Umożliwi to przewoźnikom otwieranie nowych ogólnoświatowych tras, takich jak z Europy do Indie lub Chin, a nawet do Australii. Pozwoli też na bezpośrednie loty transatlantyckie między Europą a obu Amerykami.

A321XLR został zaprojektowany, aby zmaksymalizować zgodność konstrukcyjną z A321LR i resztą rodziny A320neo. Nowa kabina zapewni zaś pasażerom podobny komfort, jak w dalekodystansowych samolotach szerokokadłubowych.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.