Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Włosi kupili CH-47

Wojska lądowe, Przemysł zbrojeniowy, 15 maja 2009

Włoski dyrektoriat generalny uzbrojenia lotniczego podpisał z AgustaWestland umowę o zakupie 16 ciężkich śmigłowców transportowych ICH-47F, z opcją na 4 kolejne egz., za ok. 900 mln Euro.

Obecnie włoskie wojska lądowe wykorzystują ok. 40 CH-47C, wyprodukowanych na licencji przez Agustę w latach 1970. Ich liczba ma się zmniejszyć w przyszłej dekadzie do 22-26 egz. Wycofane maszyny zastąpi nowa wersja, ICH-47F / Zdjęcie: Esercito Italiano

Wstępne rozmowy, na temat pozyskania przez wojska lądowe (Esercito Italiano), 16-20 śmigłowców CH-47F, odbyły się w 2007. Rok później Boeing i Finmecchanica zawarły porozumienie o licencyjnej produkcji śmigłowca we włoskich zakładach AgustaWestanda, podobnie, jak stało się 35 lat temu, w przypadku wersji C.

Amerykanie dostarczą dokumentację techniczną oraz kadłuby śmigłowców. Prace projektowe, doposażenie i integracja, odbywać się będą we Włoszech. AgustaWestland uzyskała również prawo do produkcji i sprzedaży CH-47F w Wielkiej Brytanii, innych krajach europejskich oraz wybranych krajach basenu Morza Śródziemnego.

Wartość kontraktu, zawartego z dyrektoriatem uzbrojenia lotniczego (ARMAEREO), włączając w to 4-letni okres serwisowania, wynosi ok. 900 mln Euro. Za tę kwotę 1 pułk lotniczy wojsk lądowych Antares, bazujący w Viterbo pod Rzymem, otrzyma w latach 2013-2014 łącznie 16 śmigłowców, z opcją na 4 kolejne.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.