Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsza Entegra 9 dostarczona

Lotnictwo cywilne, 20 maja 2009

Amerykańska Avidyne dostarczyła pierwszy zestaw awioniczny Entegra 9, który został zamontowany w kokpicie samolotu Cirrus SR22.

Kolejna odsłona zestawu Entegra jest bardziej zaawansowana technicznie i nieco droższa od poprzednika. Ciągle jednak jest tańsza od Garmina 1000 / Zdjęcie: Avidyne

Montaż - jako doposażenie jednego z używanych Cirrusów - trwał ok. 2 tygodni. Prace rozpoczęto zaledwie kilka dni po otrzymaniu certyfikatu amerykańskich władz lotniczych.

Zestaw - kolejna wersja systemów rodziny Entegra, dostarczanych od 2003 - składa się z dwóch wyświetlaczy ciekłokrystalicznych, przy czym jeden przekazuje dane dotyczące lotu, a drugi jest ekranem wielofunkcyjnym. W skład systemu wchodzą również: panel kontrolny, odbiorniki GPS/FMS, zdwojone radiostacje i odbiornik danych MLB700 XM/SIRIUS. W tej konfiguracji Entegra 9 kosztuje 72.800 USD.

Cirrus Aircraft preferuje w swoich samolotach tańsze zestawy Avidyne. Ostatnio oferuje jednak, jako opcję, droższe, bardziej wysublimowane technicznie zestawy Garmina (zobacz: Avidyne czy Garmin?).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra