Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż 777-9 dla Emirates

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 sierpnia 2019

Linie Emirates opublikowały zdjęcia z montażu przeznaczonych dla nich samolotów 777-9. Prace prowadzone są w zakładach Boeinga w Seattle. Uwagę zwraca zwłaszcza nietypowe malowanie samolotów – na obydwu stronach składanych końcówek skrzydeł widoczne są flagi Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Boeingi 777-9 przeznaczone dla Emirates wyróżniają się nietypowym malowaniem składanych końcówek skrzydeł / Zdjęcia: Emirates

Arabski przewoźnik ma odebrać swojego pierwszego Boeinga 777-9 w styczniu 2021, a drugiego – miesiąc później. Emirates złożyły zamówienie 150 samolotów rodziny 777X, w tym 115 777-9 i 35 777-8 (Emirates zawitają do Meksyku , 2019-07-17).

Pierwszym w świecie użytkownikiem nowego modelu będzie niemiecka Lufthansa, który ma otrzymać pierwszego Boeinga 777-9 w grudniu 2020. Nie wiadomo jednak, czy w/w terminy nie ulegną przesunięciu. Niedawno Boeing poinformował, że problem z silnikami General Electric GE9X, które mają służyć do napędu Boeingów 777X, spowoduje opóźnienie oblotu 777-9 (Problemy z silnikiem GE9X, 2019-07-25).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra