Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A320neo dla Uralskich Awialinii

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 08 sierpnia 2019

Przedstawiciele CDB Aviation, irlandzkiej spółki zależnej China Development Bank Financial Leasing przekazali w Tuluzie pierwszego Airbusa A320neo nowemu klientowi z Rosji – Uralskim Awialiniom (ang. Ural Airlines). Oznacza to również wprowadzenie do eksploatacji pierwszego w FR samolotu tego modelu, napędzanego silnikami CFM International LEAP-1А. Dwa kolejne A320neo dołączą do niego przed końcem roku.

Do końca br. Uralskie Awialinii mają dysponować 3 A320neo / Zdjęcie: CDB Aviation

Nowy nabytek rosyjskich linii mieści 12 pasażerów w klasie biznes i 156 osób w klasie ekonomicznej. Jego inauguracyjny lot zaplanowano na 15 sierpnia. A320neo ma początkowo obsłuygiwać rejsy z Domodiedowa do  St. Petersburga, Kaliningradu i Błagowieszczeńska.

Serdecznie witamy Ural Airlines w naszej stale rosnącej bazie klientów w Rosji. Ten samolot nowej generacji, który dołączy do floty wiodącego rosyjskiego przewoźnika, dobrze spełni jego ambitne plany rozwoju – powiedział Peter Goodman, szef CDB Aviation ds. handlowych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Jesteśmy bardzo zadowoleni i zainspirowani rozpoczęciem współpracy z CDB Aviation w ramach projektu rozbudowy floty Uralskich Awialinii. Dostawa pierwszego A320neo napędzanego silnikami LEAP-1A pozwoli nam zwiększyć efektywność naszej podstawowej działalności – przewozu osób – dodała szefowa projektów PR rosyjskiego towarzystwa Olga Tuszkowa.

Uralskije Awialinii to jedna z największych i szybko rozwijających się rosyjskich linii lotniczych. Głównymi portami towarzystwa są Moskwa-Domodiedowo i Jekaterynburg. Siatka połączeń obejmuje 55 miejsc docelowych w 25 krajach. Flota przewoźnika składa się z 5 A319, 24 A320ceo i 16 A321ceo. Rosjanie oczekują także na dostawę pary A321LR i 14 Boeingów 737 Max 8. W 2018 Uralskie Awialinii przewiozły ponad 9 mln pasażerów (Ural Airlines kupują 7 A320, 2007-10-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.