Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Norwegian rezygnują z kolejnych tras

Lotnictwo cywilne, 13 sierpnia 2019

Linie Norwegian Air poinformowały, że kończą loty transatlantyckie między Irlandią (Dublin, Cork i Shannon) a trzema lotniskami w USA i Kanadzie. Powodem jest trwające uziemienie samolotów Boeing 737 MAX. Sprawiło ono, że loty przestały być opłacalne.

 

Samolot Norwegian Air startuje z lotniska Shannon w Irlandii. Takie loty za Atlantyk wkrótce zostaną przerwane / Zdjęcie: independent.ie

Przewoźnik z Oslo ogłosił, że swoje ostatnie loty do Irlandii z lotniska Stewart w nowojorskiej Hudson Valley i T.F. Green Airport w Providence na Rhode Island będą miały miejsce 14 września. Ostatni lot do Dublina w Irlandii z Hamilton w kanadyjskiej prowincji Ontario odbędzie się dzień wcześniej – 13 września.
Szefowie Norwegian Air twierdzą, że decyzja wynika z niepewności co do tego, kiedy lub czy powrócą do lotów Boeingi 737 MAX. Norweskie linie kupiły samoloty tego typu specjalnie do realizowania lotów między Europą a mniejszymi lotniskami po drugiej stronie Atlantyku.


Drukuj Góra