Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Altius-U oblatany

Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 20 sierpnia 2019

Ministerstwo Obrony Federacji Rosyjskiej poinformowało o oblocie ciężkiego rozpoznawczego bsl Altius-U. Pierwszy lot trwał 32 minuty. Bezzałogowiec leciał na wysokości do 800 m w trybie w pełni automatycznym.

Ciężki rozpoznawczy bsl Altius-U w pierwszym locie / Zdjęcie: MO FR

Oblot odbył się na jednym z lotnisk doświadczalnych należących do MO FR. Ważący ok. 6 t Altius-U leciał z wysuniętym podwoziem. Z opublikowanych zdjęć wynika, że numer burtowy bezzałogowca to 881.

MO FR poinformowało, że ostateczna konfiguracja bsl Altius-U została zatwierdzona po testach kilku prototypów. Samolot ma wykonywać szerokie spektrum zadań rozpoznawczych. Jego zasięg ma być bardzo duży m.in. dzięki zastosowaniu satelitarnego systemu nadzoru i łączności.

Napędzany dwoma silnikami turbośmigłowymi Altius-U (nazywany też Altair) został zaprojektowany w OKB im. Simonowa. Prace nad nim kontynuowane są w UZGA (Uralskij zawod grażdanskoj awiacji). MO FR informowało wcześniej, że bsl ma być zdolny do przenoszenia 2 t uzbrojenia.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.