Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Indie wycofują MiG-21

Lotnictwo wojskowe, Pożegnania, 21 sierpnia 2019

Jeszcze w tym roku wojska lotnicze Indii wycofają z linii samoloty myśliwskie MiG-21. Poinformował o tym ich dowódca, Air Chief Marshal Birender Singh Dhanoa podczas seminarium o modernizacji swej formacji. – Wycofywanie samolotów MiG-21 rozpoczynamy od najstarszych, najmniej zmodernizowanych egzemplarzy – powiedział.

- Latamy na tych samolotach od 44 lat. Nikt inny już ich nie używa. Rosjanie wycofali je już wiele lat temu. Mam nadzieję, że ostatni wylot MiG-21 naszych wojsk odbędzie się do końca 2019 – podsumował sytuację indyjski dowódca.

Indyjskie MiG-21 dożywają swych dni. Jeśli plany dowództwa wojsk lotniczych zostaną zrealizowane, przestaną latać do końca 2019 / Zdjęcie: Indranil Bhoumik – Mint

Nie wiadomo, ile MiG-21 lata jeszcze w indyjskich wojskach lotniczych. Wiadomo, że najstarsze z nich trafiły tam w latach 1973-1974. Ostatnią modernizację indyjskich MiG-21 na większą skalę przeprowadzono w 2006. Objęła ona 110 samolotów tego typu.

Indie produkują ponad 95% części potrzebnych do serwisowania MiG-21. Zajmuje się tym HAL. To przedsiębiorstwo utraci więc część wpływów w związku z decyzją dowództwa.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.