Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Cessny 182 w Ekwadorze

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 25 sierpnia 2019

23 sierpnia w Ekwadorze samolot Cessna 182 leciał z Macas do Warintsa. Leciały nim 4 osoby – pilot i 3 pasażerów, Indian amazońskich. Około 14:00 samolot rozbił się między prowincjami Morona Santiago a Zamora Chinchipe.

W poszukiwaniach zaginionego samolotu brali udział funkcjonariusze wielu służb Ekwadoru, w tym Policji i wojska / Zdjęcie: DGAC Ecuador

Poszukiwania wraku trwały przez blisko dobę. Dotarcie do niego zajęło wiele kolejnych godzin. Utrudniał je gęsty las Amazonii na południu Ekwadoru.

Gdy wojsko i cywilni ratownicy dotarli na miejsce katastrofy, okazało się, że nikt z lecących samolotem nie przeżył. Ofiary to Carlos Montenegro (pilot) oraz Renato Tseremp, Josefina Wuachapa i Federico Tsuink.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Za najbardziej prawdopodobną uznaje się awarię techniczną. Sprawę bada Junta Investigadora de Accidentes (Komisja badania wypadków).

Rozbity samolot to jednosilnikowa Cessna 182 zn. rej. HC-CJN. Należała do przedsiębiorstwa Amazonia Verde.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.