Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Avianca Brasil opuszcza Star Alliance

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 26 sierpnia 2019

Brazylijskie linie lotnicze Ocean Air Linhas Aéreas SA z siedzibą w São Paulo, operujące wcześniej jako Avianca Brasil, 1 września 2019 oficjalnie opuszczą Star Alliance.

Odejście Avianca Brasil z sojuszu Star Alliance jest następstwem kilkumiesięcznego okresu ochrony przed upadłością i wycofania certyfikatu przewoźnika lotniczego przez brazylijskie władze lotnictwa cywilnego ANAC / Zdjęcie: Avianca Brasil

Po dołączeniu do Star Alliance w 2015 Avianca Brasil wniosła ważny wkład w naszą ofertę dla klientów na brazylijskim rynku, dlatego też żałujemy, że sprawy potoczyły się tym torem.  Chciałbym jednak podkreślić, że odejście Avianca Brasil w żaden sposób nie wpływa na członkostwo Avianca, cenionego przez nas przewoźnika z siedzibą w Bogocie w Kolumbii, który w znacznym stopniu przyczynia się do rozwoju sojuszu na terenie Ameryki Południowej – powiedział prezes Star Alliance Jeffrey Goh.

Star Alliance został utworzony w 1997, stając się pierwszym prawdziwie globalnym sojuszem linii lotniczych o ogólnoświatowym zasięgu. Do sojuszu należą: Adria Airways, Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lufthansa, Ocean Air Linhas Aéreas S/A (wcześniej operujące jako Avianca Brasil), Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines oraz United

Spośród nich 11 oferuje bezpośrednie loty z i do Brazylii: Air Canada, Avianca, Air China, Copa Airlines, Ethiopian Airlines, Lufthansa, SWISS, South African Airways, TAP Air Portugal, Turkish Airlines oraz United. Członkowskie linie lotnicze sojuszu Star Alliance obsługują łącznie 588 połączeń tygodniowo z 11 lotnisk w Brazylii do 17 węzłów lotniczych sieci Star Alliance, oferując jednocześnie loty do kolejnych 738 międzynarodowych lotnisk – więcej niż jakikolwiek inny sojusz linii lotniczych.

Star Alliance oferuje dziś ponad 19 tys. lotów dziennie do 1300 lokalizacji w 194 krajach. Dalsze połączenia przesiadkowe oferowane są przez Juneyao Airlines, partnera Star Alliance w ramach modelu Connecting Partner.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.