Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Bella ATP

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 28 sierpnia 2019

Koncern Bell Helicopter poinformował, że 26 sierpnia przeprowadził oblot autonomicznego bezzałogowego transportowca (Autonomous Pod Transport. ATP). W rzeczywistości jest to zasobnik ładunkowy przymocowany do dwóch dźwigarów, na końcach których znajdują się zespoły silników elektrycznych poruszających śmigła.

Udźwig maksymalny APT 70 to 32 kg ładunku / Zdjęcie: Bell Helicopter

APT może latać z prędkością prawie 100 km/h. Bsl jest zdolny do przewiezienia ok. 32 kg ładunku na odległość 56 km, albo, z zainstalowanymi dodatkowymi bateriami, 16 kg na dystans 80 km. Bez ładunku APT 70 może przebyć 104 km.

Próby w locie APT, mające na celu uzyskanie eksperymentalnego certyfikatu typu będą kontynuowane w zakładach w Fort Worth w Teksasie do końca 2019. Bell zamierza zademonstrować przydatność APT 70 do zadań takich jak dostawa paczek, wsparcie medyczne i niesienie pomocy w przypadku katastrof.

Amerykański koncern współpracuje też z japońską grupą logistycznej Yamato nad użyciem APT 70 w ramach systemu dostarczania paczek i rozpoczęcia działalności komercyjnej na początku 2020.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.