Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy EC145e z USA

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 18 września 2019

Airbus Helicopters dostarczył Metro Aviation pierwszy śmigłowiec EC145e wyprodukowany w zakładach  w Columbus w stanie Missouri. Jest on częścią zamówienia na 25 wiropłatów, które Metro złożyło w 2018.

Pierwszy śmigłowiec EC145e wyprodukowany w USA trafił do Metro Aviation / Zdjęcie: Airbus Helicopters

Metro Aviation jest towarzystwem ze Shreveport, w stanie Luizjana, które świadczy usługi transportu medycznego dla szpitali i dostosowuje nowe śmigłowce do różnych zadań. Metro było pierwszym nabywcą EC145e w 2015. Dwusilnikowy EC145e początkowo mógł wykonywać tylko loty z widocznością ziemi (VFR).

Metro Aviation, we współpracy z Genesys Aerosystems, opracowało własny pakiet awioniki zatwierdzony przez Federalną Administrację Lotniczą (FAA), a także konfiguracje medyczne i użytkowe wyposażenia EC145e. Ulepszenia wprowadzone przez Metro i Genesys obejmują dodatkowe certyfikaty typu umożliwiające wykonywanie lotów według wskazań przyrządów(IFR) przez załogę jedno- i dwuosobową, elektroniczne przyrządy pilotażowo-nawigacyjne oraz modernizacje autopilota i systemu polepszenia stateczności.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.