Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

500. Cessna Grand Caravan EX

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 03 października 2019

Koncern Textron Aviation dostarczył 500. Cessnę Grand Caravan EX. Jubileuszowy samolot, noszący znaki rejestracyjne N795J, został przekazany South Aero z Albuquerque w Nowym Meksyku, operatorowi czarterowemu i długoletniemu klientowi Cessny.

500. Cessna Grand Caravan EX trafiła do South Aero z Albuquerque w Nowym Meksyku / Zdjęcie: Textron Aviation

South Aero ma we flocie 5 Cessn Caravan, które średnio wykonują 11 lotów dziennie. Niezawodność i zdolność przenoszenia ładunków Grand Caravan EX pozwala naszej flocie działać przez tysiące godzin w kontynentalnych Stanach Zjednoczonych. To wyjątkowy samolot do naszych operacji, którym lubią latać nasi piloci – powiedział właściciel i dyrektor generalny South Aero Wayne South.

Pierwsza seryjna Cessna Grand Caravan EX została dostarczona na początku 2013. Ponad połowa samolotów tego modelu jest używana w Ameryce Północnej, 20% – w regionie Azji i Pacyfiku, a 15% – w krajach Ameryki Łacińskiej.

Kosztująca ok. 2.7 mln USD Cessna Grand Caravan EX może pomieścić od 10 do 14 pasażerów. Udźwig samolotu to 1670 kg. Jego napęd stanowi pojedynczy silnik turbinowy Pratt & Whitney Canada PT6A-140 o mocy 870 KM. Maksymalny zasięg samolotu wynosi 1770 km.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.