Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air Greenland wybiera H225

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 października 2019

Towarzystwo Air Greenland zamówiło dwa śmigłowce Airbus H225, by wesprzeć swoje starania o zdobycie kontraktu na świadczenie usług poszukiwawczo-ratowniczych.

Śmigłowiec H225 w wersji poszukiwawczo-ratowniczej / Zdjęcie: Airbus

Na mocy zatwierdzonej umowy, przy której zawieraniu pomagali przedstawiciele europejskiego koncernu, w ciągu najbliższych miesięcy Air Greenland pozyska od klienta z przemysłu naftowego i gazowego parę używanych H225 w celu zastąpienia używanego obecnie, starzejącego się śmigłowca S-61. Airbus zapewni kompleksowy pakiet obsług i wsparcia, a także szkolenie pilotów i personelu technicznego.

Wdrożenie H225 pomoże zapewnić bezpieczeństwo globalnego ruchu morskiego prowadzonego do i z regionu arktycznego przez Cieśninę Duńską między Grenlandią i Islandią – powiedział szef regionu europejskiego Airbus Helicopters Olivier Michalin.

Zamówione przez nas śmigłowce mają mały nalot, a ich zdolność do wykonywania operacji poszukiwawczo-ratowniczych gwarantuje nam, że będą w stanie pełnić służbę w tej roli przez wiele lat – dodał dyrektor generalny Air Greenland Jacob Nitter Sørensen (Air Greenland zmieniają właściciela , 2018-09-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.