Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Asystent Lotu

Lotnictwo cywilne, 27 listopada 2019

Asystent Lotu to pierwszy na rynku ubezpieczeniowym dodatek do polis podróżnych, zapewniający jego posiadaczom dostęp do informacji o prawach pasażerów w przypadku opóźnionych lub odwołanych lotów oraz o sytuacjach, w których zakłócone loty nie kwalifikują się do wypłaty odszkodowań w ramach Regulacji WE (261).

Asystent Lotu wykorzystuje zaawansowane modele oceny lotów w oparciu o Big Data i sztuczną inteligencję / Zdjęcie: GIVT

Klienci posiadający w ramach ubezpieczenia darmową usługę Asystenta, będą mieli w czasie rzeczywistym przesyłane przez GIVT informacje, czy ich zakłócone loty kwalifikują się do wypłaty rekompensaty oraz będą mogli liczyć na profesjonalną pomoc w uzyskaniu odszkodowania. Do oceny okoliczności zakłóconych lotów GIVT stosuje zaawansowany model analityczny, w oparciu o sztuczną inteligencję oraz technologię Big Data. System GIVT pozwala na automatyczną weryfikację zakłóceń lotniczych, co przyśpiesza i upraszcza obsługę klientów. 

Rynek lotniczy rozwija się dynamicznie. Według szacunków Eurocontrol, do 2040 liczba pasażerów w Europie wzrośnie o 47%, przekraczając 2,5 mld. W połączeniu z niewystarczającą przepustowością lotnisk, problemami linii lotniczych oraz czynnikami zewnętrznymi, ogromna część pasażerów może w tej sytuacji napotkać na problemy z lotem, takie jak odwołane lub opóźnione połączenia. Odpowiedzią GIVT na tę sytuację jest stworzenie unikalnego systemu przewidywania zakłóceń lotów pasażerskich (opóźnień, odwołanych lotów, przekierowań na inne lotnisko) oraz automatycznego klasyfikowania ich przyczyn, co decyduje o możliwości szybkiego złożenia wniosku o odszkodowanie. Tworząc usługę Asystent Lotu w partnerstwie z Towarzystwem Europa, już w tej chwili wykorzystujemy zaawansowane modele oceny lotów w oparciu o Big Data i sztuczną inteligencję, aby w ułamkach sekund wiedzieć, czy zakłócone loty kwalifikują się do odszkodowania. Wszystko z myślą o komforcie pasażerów oraz szybszym i prostszym procesie ubiegania się w ich imieniu o przysługujące rekompensaty – mówi Damian Zozula, wiceprezes GIVT zarządu ds. handlu i marketingu.

Asystent Lotu to kolejna usługa, którą dodajemy do naszych ubezpieczeń turystycznych, by wspierać klientów w przypadku wystąpienia niespodziewanych i kłopotliwych zdarzeń podczas ich podróży lub wypoczynku poza granicami Polski. Usługa wpisuje się w nasze podejście, by być z klientem w każdej sytuacji, w której potrzebuje on zewnętrznej pomocy. Większość podróżujących nie wie, jakie mają prawa jako pasażer opóźnionego lotu i jakie świadczenia im przysługują. Razem z GIVT oferujemy im wsparcie, dostarczając nie tylko informacji na temat samych opóźnień, ale także wspierając wiedzą o przysługujących im prawach – dodaje Tomasz Janas, dyrektor departamentu ubezpieczeń turystycznych i gwarancji w Europa Ubezpieczenia.

Zgodnie z przepisami UE, za odwołany, opóźniony lot o 3 h lub więcej, a także oraz za odmowę wejścia na pokład, podróżny może uzyskać rekompensatę od linii lotniczych, której kwota zależy od odległości. Odszkodowanie wynosi 250 euro w przypadku trasy lotu o długości do 1500 km, 400 euro dla wszystkich lotów wewnątrz Unii Europejskiej na dystansie dłuższym niż 1500 km oraz dla pozostałych tras o długości między 1500 a 3500 km i 600 euro – w przypadku lotów poza terytorium Unii Europejskiej, na dystansie dłuższym niż 3500 km.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.