Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A320neo dla Air Corsica

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 02 grudnia 2019

Linie Air Corsica, mające siedzibę na Korsyce, odebrała pierwszy z dwóch zamówionych wąskkadłubowych samolotów pasażerskich Airbus A320neo (nr ser. MSN9348), dzierżawionych od ICBC Leasing. Tym samym towarzystwo stało się pierwszym francuskim użytkownikiem A320neo.

Air Corsica są pierwszym francuskim użytkownikiem A320neo / Zdjęcie: Airbus

Przeznaczone dla korsykańskiej linii A320neo są napędzane silnikami CFM International LEAP-1A i maja kabinę pasażerską w układzie jednoklasowym, ze 186 fotelami. Każdy podróżny ma dostęp do gniazda USB, umożliwiającego doładowanie przenośnych urządzeń elektronicznych. Ponadto toalety samolotu zostały zaprojektowane pod kątem ułatwienia dostępu osobom o ograniczonej sprawności ruchowej.

A320neo zastąpią we flocie Air Corsica starsze samoloty i będą operować na głównych trasach krajowych oraz europejskich. Air Corsica używają obecnie 6 A320 i 5 ATR 72-500, które obsługują połączenia pomiędzy Korsyką, a Francją metropolitalną. Główną bazą jest przewoźnika jest port lotniczy Ajaccio-Campo dell'Oro.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.