Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

United kupują 50 A321XLR

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 04 grudnia 2019

United Airlines złożyły potwierdzone zamówienie na 50 samolotów Airbus A321XLR w związku z planami wycofywania Boeingów 757 i transatlantyckiej ekspansji z kluczowych dla przewoźnika hubów w Newark/Nowym Jorku i Waszyngtonie. United chcą wdrożyć do eksploatacji pierwszy A321XLR w 2024, aby zacząć użytkowanie tego typu samolotów w połączeniach międzynarodowych od 2025 (Roll-out Boeinga 737 MAX 10, 2019-11-23).

A321XLR mają umożliwić United Airlines zwiększenie oferowania na połączeniach transatlantyckich / Ilustracja: Airbus

Nowe Airbusy będą idealnym zamiennikami – na zasadzie jeden za jeden – dla starszych, mniej wydajnych samolotów obecnie obsługujących w naszej siatce międzykontynentalnej niektóre najważniejsze miasta. Oprócz polepszenia ekonomiki operacji lotniczych, Airbusy A321XLR pozwolą nam otwierać nowe kierunki, co przysłuży się rozwojowi sieci połączeń United, a naszym klientom zapewni więcej wygodnych opcji podróżowania po świecie – powiedział Andrew Nocella, wiceprezes i dyrektor handlowy United Airlines.

Dziękujemy przyjaciołom z Chicago za zaufanie. Wybór A321XLR przez kierownictwo United Airlines stanowi dowód uznania dla koncepcji, jaką przyjęliśmy projektując ten wyjątkowy samolot [...] – dodał Christian Scherer, dyrektor handlowy Airbusa.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.