Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy ATR 42-600 dla HAC

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 18 grudnia 2019

W zakładach w Tuluzie przedstawiciele spółki ATR, przekazali dzisiaj, 18 grudnia, Hokkaido Air System (HAC), spółce z grupy JAL, pierwszy z dwóch turbośmigłowych samolotów komunikacji regionalnej ATR 42-600. Dostawa ta jest pierwszym krokiem w wymianie floty HAC, w której ATR 42-600 zastąpią trzy Saaby 340B.

ATR 42-600 zastąpią we flocie Hokkaido Air System Saaby 340B / Zdjęcie: ATR

Tetsu Ohori, dyrektor generalny HAC, powiedział: To dzień długo oczekiwany przez Hokkaido Air System, który staje się niezapomnianym dniem, wyznaczając nowy rozdział w naszej historii. Mamy tak wielu turystów, którzy lubią fantastyczną Matkę Naturę Hokkaido. Zimą wspaniała natura zmienia się – panuje ostry mróz i pada śnieg. Jednak nawet w tak trudnych warunkach ATR 42 będzie działał dobrze i sprawi, że nasze nowy przedsięwzięcie odniesie sukces. Naprawdę nie mogę się doczekać, aby jak najszybciej pokazać ten wspaniały samolot wszystkim na Hokkaido.

Dyrektor naczelny ATR Stefano Bortoli dodał: Nasze samoloty są idealne dla rynku japońskiego. Japońscy pasażerowie, o których wiadomo, że wymagają najlepszych warunków w zakresie komfortu i eko-odpowiedzialności, docenią zarówno zmniejszoną emisję [szkodliwych substancji], jak i nowoczesną wygodną kabinę.

Założone 30 września 1997 Hokkaido Air System, których główną bazą jest port Sapporo-Okadama, rozpoczęły działalność 28 marca 1998. Ich głównymi akcjonariuszami są: Japan Airlines (57,3%), rząd Hokkaido (19,5%) i miasto Sapporo (13,5%). Hokkaido Air System obsługuje 26 codziennych lotów na pięciu trasach; między Sapporo-Okadama a Rishiri / Kushiro / Hakodate / Misawa, Hakodate i Okushiri.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.