Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Turbo Saratogi w Kolumbii

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 31 grudnia 2019

Wczoraj rano z portu lotniczego Bucaramanga-Palo Negro wystartował samolot Piper Turbo Saratoga. Na jego pokładzie znajdował się pilot i 2 pasażerów. Mieli lecieć co Cimitarra.

Samolot nie dotarł jednak do celu. Rozbił się w nieznanych okolicznościach ok. 8:10 czasu lokalnego. Do katastrofy doszło w pobliżu lotniska startu. Samolot rozbił się na zboczu góry w Vereda San Pablo.

Wrak samolotu rozbitego w pobliżu lotniska Bucaramanga-Palo Negro 30 grudnia 2019 / Zdjęcie: via RCN Radio

Gdy wrak został odnaleziony i dotarli do niego ratownicy okazało się, że wszyscy lecący samolotem zginęli. Ofiary katastrofy zostały zidentyfikowane jako Fredy Gutierrez (pilot), Alan de Jesus Granados i Damir Trujillo, którzy pracowali w przedsiębiorstwie ubezpieczeniowym Proseguir.

Rozbity samolot to jednosilnikowy dolnopłat Piper PA-32R-301T Turbo Saratoga, zn. rej. HK-2629, nr ser. 32-8124011. Należał do przedsiębiorstwa AeroGalan. Miał świadectwo zdatności do lotów ważne do 31 marca 2020.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.