Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Etihad sprzedaje samoloty

Lotnictwo cywilne, 05 lutego 2020

Etihad Airways z Abu Zabi poinformowały wczoraj, że w ramach redukcji kosztów postanowiły odsprzedać 38 samolotów Airbus A330 i 16 Boeing 777-300ER. Ma je kupić fundusz inwestycyjny KKR i kompania leasingowa Altavair AirFinance. Transakcja ma być warta około miliard dolarów.

Airbus A330 jeszcze w barwach Etihad Airways / Zdjęcie: eos_spotter

Sprzedaż samolotów jest realizowana w ramach programu transformacji linii Etihad. Program ten trwa już trzeci rok. Po sprzedaży we flocie przewoźnika pozostaną 102 samoloty, w tym sprzedawane Boeingi, które będą leasingowane. Airbusy zostaną wystawione na sprzedaż. Już teraz Etihad zaprzestały ich eksploatacji.

Od 2016 Etihad straciły łącznie 4,75 mld USD. Tylko w 2018 linie przyniosły 1,28 mld USD strat. To efekt nieudanej strategii agresywnego kupowania udziałów w liniach lotniczych z Europy i Australii w ramach konkurowania z liderami regionalnymi – Emirates i Qatar Airways.

 

 


Drukuj Góra