Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Be-200MCz dla WMF FR

Przemysł lotniczy, Lotnictwo wojskowe, 15 lutego 2020

14 lutego 2020 w Taganrogu został oblatany kolejny seryjny samolot-amfibia Be-200MCz. Ten egzemplarz jest przeznaczony dla lotnictwa WMF Federacji Rosyjskiej. Samolot został zbudowany w wersji poszukiwawczo-ratowniczej z możliwością użycia do gaszenia pożarów.

Kolejny seryjny samolot-amfibia Be-200MCz, numer burtowy 20 żółty, tym razem przeznaczony dla WMF FR, w czasie pierwszego lotu. Taganrog, 14 lutego 2020 / Zdjęcie: OAK

Samoloty-amfibie Be-200MCz są produkowane przez TANTK im. G.M. Beriewa (to spółka wchodząca w skład OAK). Oblatany wczoraj samolot będzie teraz przechodzić testy fabryczne, a po nich próby zdawczo-odbiorcze.

Na bazie kontraktu z maja 2013 WMF FR miał otrzymać 6 samolotów Be-200 – 2 w wersji MCz i 4 w wersji PS (bez opcji gaszenia pożarów). Kontrakt był wart 8,4 mld rubli. Samoloty miały zostać dostarczone w latach 2014-2016. Zakłady z Taganrogu nie wywiązały się jednak z tego warunku, a kontrakt był renegocjowany w 2018. Według dostępnych danych, teraz dotyczy dostarczenia jedynie 3 Be-200CzS/PS, z których pierwszy WMF miały odebrać w 2019.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.