Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Seryjna produkcja silników WS-10

Przemysł lotniczy, Lotnictwo wojskowe, 01 marca 2020

Chińska telewizja w reportażu o przemyśle silnikowym poinformowała o uruchomieniu seryjnej produkcji nowych silników lotniczych. Nieoficjalnie wiadomo, że chodzi o Shenyang WS-10 (Taihang-10) – oparty na konstrukcji rosyjskich AL-31F. Silniki te są przeznaczone do napędu wielozadaniowych myśliwców J-10, J-15 i J-16.

Silnik WS-10 w czasie testów z użyciem dopalacza. Rozpoczęcie produkcji seryjnej może świadczyć o tym, że Chińczycy opanowali problemy z trwałością swych silników. WS-10 jest rozwijany od 1989 / Zdjęcie: twitter

Autorzy reportażu stwierdzili, że jedna z wersji WS-10 będzie napędzać myśliwce nowej generacji J-20. Jest ona wyposażona w dysze o konstrukcji utrudniającej wykrycie samolotu przez środki rozpoznawcze przeciwnika. Dysze mają być pokryte związkami srebra.

Chińczycy nie ujawniają oficjalnie aktualnych charakterystyk technicznych WS-10. Wcześniejsze wersje silników tego typu miały ciąg równy 140 kN.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.