Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing ogranicza loty pracowników

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 marca 2020

Boeing ogłosił, że z powodu zagrożenia COVID-19 ogranicza loty służbowe pracowników. Mają oni latać tylko w najbardziej niezbędnych przypadkach. Ograniczenie dotyczy szczególnie lotów z i do stanu Waszyngton, gdzie wykryto najwięcej zarażonych wirusem w USA. Z jego powodu zmarło już tam co najmniej 10 osób.

Boeing jest jednym z największych płatników w branży podróży służbowych. Według Business Travel News, w USA zajmuje pod tym względem 9 miejsce, tuż za Microsoftem. Wyprzedza m.in. Amazona, plasującego się na 12 pozycji.

Także klienci Boeinga ograniczają loty do Seattle i innych zakładów koncernu w stanie Waszyngton. M.in. Air Lease Corp. ogłosiła, że odbioru kolejnych samolotów będą dokonywać jej specjaliści techniczni stale pracujący w Seattle. Personel finansowy i marketingowy pozostanie w siedzibie przedsiębiorstwa, w Los Angeles. Będzie pracować zdalnie. Takie postępowanie jest zgodne z zaleceniami administracji federalnej i stanowej.

Decyzje takich koncernów, jak Boeing, i ich partnerów powodują znaczące straty przewoźników lotniczych. Szczególnie, że pracownicy koncernów latają zazwyczaj w najdroższych klasach. Zwykli pasażerowie płacą wielokrotnie mniej za swe miejsca w klasie ekonomicznej.

Ograniczenie ruchu lotniczego odczuwają nie tylko przewoźnicy, ale także porty lotnicze. Tak jest w przypadku Seattle-Tacoma, z którego korzystają pracownicy Boeinga / Zdjęcie: bellevuereporter

Wszystko wskazuje na to, że konsekwencje zagrożenia koronawirusem mogą być zauważalne do maja lub nawet czerwca. To zaś może fatalnie wpłynąć na wyniki przewoźników lotniczych. Wczoraj United Airlines ogłosiły, że w kwietniu ograniczą międzynarodowy rozkład lotów o ok. 20%, a krajowy o 10%. Zmiany w harmonogramie mają zostać opublikowane 7 marca. Redukcje obejmą prawdopodobnie także loty planowane na maj.

W związku z powstałą sytuacją, United zamroziły zatrudnienie. Odroczyły też podwyżki wynagrodzeń dla wszystkich pracowników spoza związków zawodowych. Linie zachęcają też pracowników do wykorzystywania bezpłatnych urlopów lub ograniczania liczby godzin pracy.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.