Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chiński Airbus dostarczony

Lotnictwo cywilne, 23 czerwca 2009

Wczoraj Airbus dostarczył pierwszy samolot A320 zmontowany w ChRL. Będzie on latał w barwach Sichuan Airlines.

Samolot kupiło towarzystwo leasingowe Dragon Aviation Leasing. Jego operatorem będą Sichuan Airlines - lokalny przewoźnik chiński. Już wczoraj A320 poleciał do Chengdu - stolicy Syczuanu, siedziby linii.

A320 został zmontowany w zakładach w Tianjin na północy ChRL (120 km od Pekinu). Powstały one jako pierwsza tego typu inwestycja Airbusa poza Europą kosztem blisko 10 mld juanów (1,47 mld USD). Decyzja o budowie montowni, w której docelowo, od 2011 mają powstawać 4 samoloty miesięcznie (286 do 2016) była efektem szybkiego wzrostu chińskiego rynku przewozów lotniczych. Według prognoz, w ciągu 20 najbliższych lat chińscy przewoźnicy kupią 2800-3200 samolotów pasażerskich i cargo, wartych blisko 400 mld USD.

Airbus chce już do 2012 zdobyć połowę rynku samolotów pasażerskich w ChRL. W 1995 miał zaledwie 7%, a obecnie ma blisko 40%. Europejski koncern sukcesywnie wypiera amerykańskiego Boeinga.

Pierwszy swój samolot Airbus sprzedał w ChRL w 1985. Obecnie rynek chiński stanowi 15% jego sprzedaży. Tylko w tym roku Airbus ma tam dostarczyć 70 A320. Na razie jeszcze prawie wszystkie będą montowane w Europie.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.