Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Linie lotnicze USA chcą 50 mld USD

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 17 marca 2020

Największe linie lotnicze USA, w tym American, United, Delta i Southwest Airlines domagają się od administracji dofinansowania w wysokości 50 mld USD. Oczekują po 25 mld USD w postaci dotacji i pożyczek. Chcą także ulgi podatkowej, która do końca 2021 może być warta dziesiątki miliardów. Ma to być wsparcie związane ze spadkiem popytu na podróże lotnicze spowodowane paniką wywołaną przez COVID-19.

Samoloty American Airlines zaparkowane w międzynarodowym porcie lotniczym Miami / Zdjęcie: Twitter

Pomocy domagają się także porty lotnicze. Według Reutersa, chcą one dotacji w wysokości co najmniej 10 mld USD. O pomoc rządową stara się również Boeing, który przeżywa kłopoty spowodowane nie tylko koronawirusem. Na razie nie wiadomo, w jakiej wysokości miała by ona być.

Wsparcie dla branży lotniczej obiecał już prezydent Donald Trump. - Musimy wspierać linie lotnicze, bo to co się dzieje, to nie ich wina. Trump nie podał jednak szacowanej wysokości pomocy.

Pomocy finansowej domagają się przewoźnicy lotniczy na całym świecie. Wielu z nich całkowicie zaprzestało lotów międzynarodowych i znacząco zredukowało połączenia krajowe. Wiąże się to z ograniczeniem zatrudnienia i zamówień na usługi zewnętrzne, w tym zakupy samolotów. Taka sytuacja może potrwać jeszcze wiele tygodni.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.