Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pakiet ratunkowy dla Lufthansy

Lotnictwo cywilne, Służby państwowe, 28 kwietnia 2020

Źródła w przedsiębiorstwie i w rządzie federalnym podają nieoficjalnie, że niemieckie linie lotnicze Lufthansa otrzymają wsparcie finansowe w łącznej wysokości ok. 9 mld Euro. Nadal trwają jednak negocjacje dotyczące szczegółów. Dyrektor generalny Lufthansy Carsten Spohr być może podpisze końcową umowę z kanclerz Angelą Merkel i ministrem finansów Olafem Scholzem jeszcze dzisiaj.

Zdjęcie: teletrader

W zamian za wsparcie rząd federalny miałby otrzymać wpływ na zarządzanie przewoźnikiem. Miałaby to być mniejszość blokująca oraz jeden lub dwa mandaty w radzie nadzorczej.

W kwietniu Spohr poinformował, że Lufthansa będzie starać się o pomoc państwa w Austrii, Belgii, Niemczech i Szwajcarii. Podał przy okazji, że przewoźnik traci w obecnej sytuacji ok. 1 mln Euro na godzinę. To oznacza, że jego rezerwy gotówkowe, w wysokości 4 mld Euro, będą prawdopodobnie niewystarczające do czasu zakończenia kryzysu związanego z pandemią koronawirusa nowego typu.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.