Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

1,5 mld GBP straty IAG

Lotnictwo cywilne, 07 maja 2020

International Airlines Group (IAG), właściciel m.in. British Airways, w pierwszym kwartale 2020 straciła 1,47 mld GBP. Jej dyrektor naczelny, Willie Walsh ocenia, że poziom przewozów wróci do normalnego najwcześniej za 3 lata. Z powodu pandemii koronawirusa nowego typu grupa o 94% ograniczyła liczbę realizowanych połączeń.

Większość samolotów British Airways pozostaje od kilku tygodni na ziemi. Nie wiadomo, kiedy wrócą do latania / Zdjęcie: GAI

W ocenie szefów IAG, jeszcze gorszy będzie drugi kwartał. Ich zdaniem, pasażerowie zaczną wracać nie wcześniej niż w lipcu. Do końca roku liczba pasażerów może sięgnąć połowy przewożonych w ubiegłym roku.

IAG na koniec kwietnia dysponowała środkami pieniężnymi i innymi płynnymi aktywami o wartości 10 mld EUR, co stanowi znaczny bufor. Grupa planuje jednak poważną redukcję liczby pracowników.  British Airways zamierza zwolnić nawet 12 000 osób, a irlandzki Aer Lingus około 900.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.