Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zero zamówień Boeinga

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 13 maja 2020

Boeing poinformował, że w kwietniu 2020 nie uzyskał żadnego nowego zamówienia na samoloty komercyjne. To drugi taki miesiąc w br. Co więcej, w tym samym czasie utracił zamówienia na 108 samolotów modelu 737 MAX. Oznacza to, że amerykański koncern odnotował najgorszy początek roku od 1962.

9 maja 2020 Boeing dostarczył nowy samolot 767-300 Freighter UPS Airlines. Samolot nosi znaki rejestracyjne N371UP. W obecnej sytuacji przedsiębiorstwa kurierskie pracują pełną parą, dostarczając przesyłki na całym świecie / Zdjęcie: Boeing

W kwietniu 2020 Boeing dostarczył klientom zaledwie 6 samolotów komercyjnych. W ten sposób liczba samolotów dostarczonych w br. wzrosła do 56. Taka sytuacja to z jednej strony efekt problemów z modelem 737 MAX, po jego dwóch katastrofach spowodowanych błędami w oprogramowaniu, oraz pandemii koronawirusa nowego typu, która doprowadziła do redukcji popytu na podróże lotnicze do kilku procent normalnego zapotrzebowania.

Z danych opublikowanych przez Boeinga wynika, że w kwietniu dostarczył on 4 samoloty modelu 787, jeden szerokokadłubowy 777 i jeden 737 MAX starszej wersji. Z kolei anulowane zamówienia modelu 737 MAX dotyczyły m.in. China Development Bank Financial Leasing i oddziału leasingowego General Electric – GECAS. Biorąc pod uwagę rezygnacje z zamówień i odebrania samolotów, Boeing utracił w 2020 zamówienia na 516 maszyn komercyjnych.

W kwietniu 2020 poważnie spadły również dostawy samolotów Airbusa. Europejski koncern dostarczył zaledwie 14 maszyn komercyjnych. Oznacza to spadek w stosunku do poprzedniego roku o 80%.

 


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.