Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

60 SSJ100 dla Red Wings

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 17 maja 2020

Gazeta Wiedomosti poinformowała, że należąca do koncernu Rostech OAK (Obiediniennaja Awiastroitielnaja Korporacja) dostarczy w najbliższych latach kompanii Red Wings do 60 samolotów pasażerskich transportu regionalnego SSJ 100. Linie te także są kontrolowane przez Rostech. Harmonogram dostaw został już opracowany i przedstawiony 13 maja przez szefa Rostechu, Siergieja Cziemiezowa, i szefa OAK, Jurija Slusara prezydentowi FR Władimirowi Putinowi.

SSJ100 w barwach Red Wings / Zdjęcie: Twitter

Według Wiedomosti, Korporacja Irkut wchodząca w skład OAK – producent SSJ100, dysponuje blisko 60 samolotami tego typu w różnym stopniu zaawansowania montażu. Produkcja 22 z nich została zakończona. To w większości samoloty nieodebrane przez innych zamawiających (m.in. meksykańskie Interjet, irlandzkie Cityjet). By sfinalizować dostawy potrzebne są dotacje i gwarancje w wysokości 100 mld rubli. Dostawy mają potrwać od 2020 do 2024. Ich finansowanie zapewnią wybrane kompanie leasingowe.

Kompania Red Wings już była operatorem SSJ100. W latach 2015-2016 dysponowała 15 samolotami tego typu. Jednak z powodu problemu finansowych zwróciła je producentowi. Obecnie Red Wing używa samolotów Airbus A320 i A321.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.