Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Anonimowy nabywca moździerzy Spear

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, 20 maja 2020

Plasan poinformował o zakończeniu dostaw samochodów opancerzonych SandCat Spear uzbrojonych w moździerze kal. 120 mm dla nieujawnionego klienta. Udało się je zrealizować pomimo kryzysowej sytuacji na świecie.

Pustynny kamuflaż pojazdu sugeruje, że odbiorcą samochodów opancerzonych SandCat Spear uzbrojonych w moździerze kal. 120 mm jest najprawdopodobniej jedno z państw Bliskiego Wschodu / Zdjęcie: Plasan 

SandCat 4x4 to rodzina taktycznych samochodów opancerzonych izraelskiej produkcji. Od 2004 do 15 państw trafiło łącznie około 700 pojazdów. Występują w trzech wariantach zabudowy – Stormer, Transport i Utility – różniących się ładownością i liczbą miejsc siedzących. Podwozie jest oparte na Fordzie F-550 (Stormer – nowa wersja SandCata, 2017-08-03).

Masa własna SandCata to 6000-6700 kg, zależnie od wariantu. Ładowność sięga 2000 kg. Pojazd napędzany jest 6,7-l silnikiem diesla o mocy 300 KM. Bazowe opancerzenie zapewnia ochronę balistyczną na poziomie 2 według STANAG 4569 i może zostać wzmocnione do poziomu 3. Opcjonalna jest także osłona przeciwminowa. Dostarczona niedawno odmiana SandCata została uzbrojona w 120-mm moździerz CARDOM produkcji Elbit Systems.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.