Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

C-130J dla Blue Angels oblatany

Marynarka wojenna, Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 21 lipca 2020

Wczoraj, 20 lipca 2020, odnowiony samolot transportowy C-130J Fat Albert dla zespołu US Navy Blue Angels wykonał oblot funkcjonalny. Lot trwał blisko 4 godziny i był wykonywany w przestrzeni powietrznej nad bazą RAF Marham. Teraz samolot przejdzie jeszcze serię kolejnych testów funkcjonalnych, zanim wykona lot transatlantycki do Naval Air Station Pensacola na Florydzie, siedziby Blue Angels.

Samolot transportowy C-130J Fat Albert dla zespołu US Navy Blue Angels w pierwszym locie po odnowieniu i przemalowaniu / Zdjęcie: Twitter – Blue Angels

Oblatany wczoraj samolot to należący wcześniej do Royal Air Force C-130J Hercules C5 ZH885 (US Navy nie znalazła odpowiedniej maszyny w swoich zasobach). Został odnowiony i przemalowany przez Marshalls Aerospace. W czasie prac do Cambridge przylecieli piloci Blue Angels, by zaakceptować zmiany w malowaniu w stosunku do poprzedniego Fat Albert.

Poprzedni Fat Albert – C-130T nr 164763 wspierał Blue Angels od 2002. Został wycofany przez US Navy w ubiegłym roku. Do tego czasu wylatał ponad 30 tys. h.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.