Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lübeck Air gotowe do startu

Lotnictwo cywilne, 27 lipca 2020

17 sierpnia ma rozpocząć działalność nowa niemiecka regionalna linia lotnicza – Lübeck Air. Niedawno przewoźnik odebrał swój pierwszy samolot: ATR 72-500.

Pierwszy ATR 72-500 odebrany przez Lübeck Air / Zdjęcie: Lübeck Air

Jak wskazuje nazwa, Lübeck Air ma operować z lotniska Lubeka-Blankensee, położonego 8 km na południe od Lubeki, które obsługuje metropolię Hamburg. W ofercie towarzystwa znajdą się codzienne (oprócz sobót) loty do Monachium i Stuttgartu. Przewoźnik kieruje swoją ofertę do osób podróżujących służbowo, oferując im: dużo miejsca, skromne posiłki na pokładzie oraz możliwość przewozu bagażu rejestrowanego i podręcznego w cenie biletu.

Początkowo Lübeck Air miała wystartować wiosną, ale ze z powodu pandemii SARS-CoV-2 termin ten musiał zostać przesunięty. W ubiegłym tygodniu linia odebrała swój pierwszy samolot – ATR 72-500, mieszczący 60 pasażerów.


Drukuj Góra