Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

An-2 z silnikiem P&WC dla Mongolii

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 04 sierpnia 2020

31 lipca 2020 na lotnisku Jelcowka pod Nowosybirskiem oblatano zmodernizowany samolot An-2 (TWS-2MS) napędzany silnikiem turbinowym P&WC PT6A-67B o mocy 1200 KM z reduktorem zmniejszającym obroty śmigła do 1700 na minutę. Prototyp został zaprojektowany i zbudowany przez SibNIA we współpracy z KOO MAI i LIC NIMBUS. Jego głównym konstruktorem jest Wiaczesław Triunow.

Zmodernizowany samolot An-2 (TWS-2MS) – Legienda-570, napędzany silnikiem turbinowym P&WC PT6A-67B, w pierwszym locie / Zdjęcie: Siergiej Iwancow

Samolotowi nadano nazwę własną Legienda-570. W prototypie zachowano większość rozwiązań seryjnych An-2. Poza zabudową silnika zmieniono jednak obrys statecznika pionowego i owiewki kabiny oraz dodano wyjście awaryjne. Zastosowano też nowoczesną awionikę Garmin 600 z płaskimi wyświetlaczami.

Wizja docelowej wersji samolotu Legienda-570, który ma być produkowany przez przemysł mongolski przy wsparciu przedsiębiorstw rosyjskich / Rysunek: MAI

Projekt powstaje na zamówienie Mongolii. Tam też mają być produkowane samoloty seryjne. Warto przypomnieć, że pierwszy An-2 rozpoczął loty nad Mongolią w 1956.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.