Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Seul zamawia kolejne transportery

Przemysł zbrojeniowy, Wojska lądowe, 01 października 2020

Hyundai Rotem otrzymał od Ministerstwa Obrony Republiki Korei zamówienie na trzecią partię kołowych transporterów opancerzonych K806 i K808 (na zdjęciu). Jego wartość wyniosła 407,7 mld wonów (blisko 350 mln USD).

/ Zdjęcie: Hyundai Rotem

Podobnie jak w dwóch poprzednich zamówieniach nie podano liczby zamówionych transporterów. Prawdopodobnie dotyczy ona kilkuset pojazdów. Według umowy dostawy transporterów mają zostać zakończone do 2023.

Pierwsze zamówienie na pojazdy z wstępnej produkcji seryjnej zamówiono w 2016, zaś dostawy zakończono w 2018. Kolejne zamówienie Hyundai Rotem otrzymał w 2017, zaś jego realizacja ma się zakończyć w tym roku.

K806 ma trakcję 6x6 i masę ok. 16 t. Natomiast większy K808 o trakcji 8x8 ma masę 20 t. Obydwa transportery dzielą wiele komponentów, w tym jednostkę napędową o mocy 420 KM opracowaną przez Hyundai Motors. Obydwa są też przystosowane do pływania. Dostarczane pojazdy są uzbrojone w obrotnicę z granatnikiem maszynowym K4 kal. 40 mm lub wkm K6 kal. 12,7 mm.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.