Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa TBM700N

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 03 października 2020

Wczoraj przed południem z lotniska Manchester Municipal w stanie New Hampshire do międzynarodowego portu lotniczego Buffalo Niagara wystartował samolot Socata TBM700N. Na jego pokładzie znajdowały się dwie osoby. Samolot nie doleciał jednak do celu.

Miejsce katastrofy samolotu TBM700N, w której zginęły dwie osoby / Zdjęcie: WETM

TBM700N rozbił się niedaleko wioski Corfu w Genesee County. Pilot i pasażer nie przeżyli katastrofy. Pilota zidentyfikowano jako Steve’a Barnesa – prawnika z kancelarii Cellino & Barnes. Pasażerką była jego siostrzenica Elizabeth Barnes.

Steve Barnes był licencjonowanym pilotem od 2010. Wcześniej był oficerem US Marine Corps i weteranem wojny nad Zatoką Perską.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy.

Rozbity samolot to Socata TBM700N (TBM850), zn. rej. N965DM, nr ser. 527. Od 2016 należał do N965DM LLC z siedzibą przy Main Street w Buffalo, czyli w tym samym miejscu, co Cellino & Barnes. Był zarejestrowany do sierpnia 2022.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.