Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Sprzęt przeprawowy dla Brytyjczyków

Wojska lądowe, Przemysł zbrojeniowy, 15 października 2020

Ministerstwo Obrony Wielkiej Brytanii złożyło w zakładach WFEL zamówienie na dostawę 17 zestawów mostów dźwigarowych Medium Girder Bridge (MGB). Dzięki zakupowi wypełniona zostanie luka w zdolnościach przeprawowych brytyjskich Sił Zbrojnych.

Mosty MGB znajdują zastosowanie w działaniach zbrojnych i w przypadku reagowania kryzysowego / Ilustracja: WFEL

Wartość zamówienia wyniosła 46 mln GBP. Do grudnia 2021 mają zostać dostarczone pierwsze dwa zestawy. Pozostałe trafią do sił zbrojnych przed końcem grudnia 2025.

Dzięki umowie będzie możliwe nie tylko utrzymanie zatrudnienia 50 pracowników w WFEL, lecz także zatrudnienie kolejnych 15-20. Zamówienie pośrednio zabezpieczy również dodatkowe 100 miejsc pracy wśród poddostawców.

System MGB składa się z pirsów, pontonów i promów. Został zaprojektowany z naciskiem na minimalizację wymaganej obsługi. Most w konfiguracji jednokondygnacyjnej ma długość 9,8 m. W przypadku rozbudowy o kolejne elementy i potrojenie liczby kondygnacji możliwe jest zbudowanie za jego pomocą przeprawy o długości do 76 m. W każdej konfiguracji nośność MGB mieści się w kategorii MLC 70. Od 1971 do odbiorców trafiło już ponad 500 mostów MGB.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.