Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Chińskie zamówienia na śmigłowce z FR

Przemysł lotniczy, Lotnictwo wojskowe, Lotnictwo cywilne, 24 października 2020

W raporcie rocznym za 2019 rosyjska GK Rostiech ujawniła, że jej przedsiębiorstwo zależne – Wiertalioty Rossii zawarły z odbiorcami w ChRL kontrakty na dostawy aż 121 śmigłowców. Z raportu wynika, że tylko niewielka część z nich jest dostarczana z rosyjskimi napędami – silnikami WK-2500 produkowanymi przez zakłady Klimowa. Większość napędów – do 86 śmigłowców dostarczają ukraińskie Motor Sicz.

Kadr z reportażu chińskiej telewizji Phoenix News z wytwórni śmigłowcowej w Ułan-Ude (U-UAZ) z września 2020. Widać na nim Mi-171Sz w barwach armii ChRL / Zdjęcie: via Phoenix News

Kontrakty śmigłowcowe z 2019 dotyczą 100 Mi-171 w różnych wersjach, w tym 68 Mi-171E, 18 Mi-171Sz i 14 Mi-171 z silnikami WK-2500. Uzupełnia je zamówienie na 21 lekkich Ansatów. Wszystkie Mi-171 produkowane są w zakładach w Ułan-Ude w Buriacji.

Raport nie ujawnia wartości kontraktów. Rosyjski analityk z CAST, Konstantin Makijenko szacuje, że 100 Mi-171 może kosztować równowartość ponad 2 mld USD. Nieoficjalnie wiadomo, że ceny Ansatów zaczynają się od 250 mln rubli (3,3 mln USD), ale w wersji eksportowej są zapewne znacznie wyższe.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.