Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat SuperJet International

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 07 sierpnia 2009

Włosko-rosyjska spółka SuperJet International, która zajmuje się marketingiem regionalnego Suchoja Superjet 100, otrzymała od europejskich władz lotniczych wszystkie zezwolenia, niezbędne do otworzenia ośrodka szkoleniowego w Tessera.

Pierwsze dostawy SSJ 100 powinny zostać zrealizowane jeszcze w tym roku. Obecnie Suchoj dysponuje imponującym portfelem zamówień na 149 samolotów, z opcją na 84 kolejne, wyłącznie w większym wariancie Superjet 100-95 dla 86-98 pasażerów / Zdjęcie: SuperJet International

Ośrodek ma rozpocząć szkolenia dla załóg i członków obsługi naziemnej SSJ 100 już w październiku. Wcześniej musi jednak uzyskać podobny certyfikat rosyjskich władz lotniczych. Szkolenie odbywać się będzie początkowo przy pomocy samolotów rodziny A320, najbardziej zbliżonych do SSJ 100.

Uzyskanie pozwolenia na szkolenie, łączy się z finalizowaniem programu testów, niezbędnych do uzyskania certyfikatu dla samolotu pasażerskiego. Do tej pory trzy prototypy wylatały łącznie 720 h.

Planuje się, że rosyjski certyfikat dla SSJ 100 zostanie otrzymany jeszcze w listopadzie. Certyfikat EASA powinien zostać uzyskany w przyszłym roku, a na końcu - pozwolenia amerykańskie.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.