Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Alaska Airlines wydzierżawią MAX-y

Lotnictwo cywilne, 25 listopada 2020

Alaska Airlines ogłosiły, że sprzedadzą 10 samolotów Airbus A320 towarzystwu leasingowemu Air Lease Corporation, a następnie wydzierżawią od nich 13 nowych Boeingów 737 MAX 9, które zostaną dostarczone w okresie od 4. kw. 2021 do 2022.

Alaska Airlines przygotowują się do rozpoczęcia lotów swoich Boeingów 737 MAX w marcu 2021 / Zdjęcie: Alaska Airlines

Poprzednio Alaska Airlines zamówiły bezpośrednio od Boeinga 32 MAX-y 9. Przewoźnik oczekuje, że pierwszych pięć z nich zostanie dostarczonych przed latem przyszłego roku. Alaska Airlines przygotowują się do rozpoczęcia lotów swoich Boeingów 737 MAX w marcu 2021 (Loty 737 MAX American przed końcem 2020?, 2020-11-21, Zgoda na wznowienie eksploatacji Boeingów 737 MAX , 2020-11-18).

Relacje Alaska Airlines ze Stevem sięgają wczesnych lat 1980. i cieszymy się, że możemy współpracować z nim i ALC nad umową, która poprawi naszą flotę i poprawi nasze wyniki w zakresie ochrony środowiska, działalności operacyjnej i finansowej. Znaleźliśmy okazję sprzedaży 10 samolotów, których nie ma w naszych długoterminowych planach i zastąpienia ich 13 najbardziej wydajnymi dostępnymi samolotami wąskokadłubowymi – powiedział Brad Tilden, prezes Alaska Air Group.

Jesteśmy zaszczyceni i zadowoleni z odnowienia naszej długoletniej współpracy i współpracy z naszymi przyjaciółmi z Alaska Airlines. Wydzierżawione od ALC Boeingi 737 MAX 9 będą odgrywać ważną rolę w ich zróżnicowanej siatce połączeń, wprowadzając do floty najbardziej zaawansowany technologicznie i ekologicznie typ samolotu, dokładnie w czasie, kiedy spodziewamy się, że branża lotnicza przejdzie zrównoważoną odbudowę poczynając od 2021 – odparł Steven F. Udvar-Házy, prezes Air Lease Corporation.

Alaska Airlines mają obecnie flotę złożoną z 49 Airbusów: 39 A320 i 10 A321neo, a także ze 166 Boeingów: czternastu 737-700, 61 737-800 i 91 737-900.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.