Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

LOTOS-Air BP z nowymi cysternami

Lotnictwo cywilne, 26 listopada 2020

Pomimo pandemii SARS-CoV-2, która dotknęła również rynek paliw lotniczych, spółka LOTOS-Air BP Polska sfinalizowała właśnie zamówienie złożone jeszcze na początku ubiegłego roku i zakupiła trzy cysterny lotniskowe. Nowo nabyte zestawy, poza standardowymi operacjami tankowania samolotów, umożliwią również ich roztankowanie, które zazwyczaj ma miejsce w sytuacjach, kiedy wymagane jest wykonanie obsługi lub przeglądu samolotu.

Trzy nowe cysterny poza standardowymi operacjami tankowania samolotów, będą używane również podczas świadczenia usług roztankowywania paliwa, w trakcie przeglądów lub awarii statków powietrznych / Zdjęcie: LOTOS-Air BP Polska

W takich przypadkach konieczne jest opróżnienie zbiorników pojazdów. Paliwo ze statku powietrznego musi zatem powrócić do cysterny lub też zbiornika stacjonarnego. Dzięki trzem nowym pojazdom wyposażonym w dodatkowy przewód, służący procesowi roztankowania, LOTOS-Air BP Polska będzie w stanie częściej oferować klientom taką usługę – mówi Maciej Kowalski, prezes zarządu LOTOS-Air BP Polska.

Dodatkowymi atutami nowego sprzętu spółki są najnowocześniejsze systemy zabezpieczeń, które zapewniają niezbędne bezpieczeństwo zarówno pasażerom, operatorom wykonującym prace, jak i otaczającemu środowisku. Należą do nich: potrójny system zabezpieczenia przeciwprzepełnieniowego, system zabezpieczający Interlock, składający się z kilkunastu czujników zabezpieczających układy pojazdu, system oparowy zabezpieczający przed wydostawaniem się oparów podczas załadunku cysterny i suchozłącza.

Nowe zestawy lotniskowe są jednocześnie największymi cysternami LOTOS-Air BP Polska. Pojemność każdej z nich przekracza 40 tys. l, co pozwala na optymalizację czasu operacji tankowania największych statków powietrznych, którymi dysponują klienci spółki. Cysterny trafią do portu lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, który jako jedyny w kraju regularnie obsługuje jedne z największych samolotów pasażerskich na świecie (LOTOS będzie transportować paliwo dla wojska, 2020-06-16).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.