Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

J-20A z silnikami WS-10C

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 06 stycznia 2021

Chiński portal weibo.com opublikował film promocyjny chińskich wojsk lotniczych. Można na nim po raz pierwszy zobaczyć samolot wielozadaniowy stealth Chengdu J-20A z nowymi silnikami WS-10C. To kolejna wersja rodzimego silnika projektowana dla samolotów bojowych nowej generacji.

Według źródeł chińskich, samolot wielozadaniowy stealth J-20A z nowymi silnikami WS-10C pokazany w filmie promocyjnym ma numer seryjny 78034 / Zdjęcie: via weibo.com

Pierwsze seryjne J-20 były wyposażane w rosyjskie silniki AL-31FM2 o ciągu 145 kN. Rodzime silniki Shenyang WS-10 zaczęto montować w J-20A w połowie 2019. WS-10C to ich kolejna odmiana, o ciągu 155 kN.

Docelowo seryjne J-20B mają być napędzane silnikami WS-15 o ciągu 180 kN. Ich zastosowanie powinno pozwolić na osiąganie przez samolot prędkości naddźwiękowej bez użycia dopalaczy.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.