Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Plany rozwoju Azman Air

Lotnictwo cywilne, 07 stycznia 2021

Nigeryjskie towarzystwo Azman Air ujawniło plany rozwoju swojej floty. Przewoźnik ogłosił, że zamierza zakupić trzy Boeingi 737-800, dodatkowego Airbusa A340-600, a także pięć mniejszych samolotów komunikacyjnych.

/ Zdjęcie: Azman Air

Boeingi mają być używane do obsługi tras w Afryce, a mniejsze samoloty – w ramach siatki połączeń krajowych. Natomiast dodatkowy A340 umożliwi uruchomienie lotów z Kano do Dubaju, Dżuddy i Kantonu. Nigerysjeki linie docierają obecnie do 11 miejsc docelowych na terenie kraju. Ich hubem jest międzynarodowy port lotniczy Kano.

Obecnie flota Azman Air składa się z 7 samolotów: pary Boeingów 737-300, czterech 737-500 (na zdjęciu jeden z nich) i jednego A340-600. Ostatni z w/w samolotów, noszący znaki rejestracyjne 5N-AAM, został dostarczony liniom 6 marca 2020, a nastepnie 21 grudnia 2020 przebazowany do Abu Zabi, gdzie nadal się znajduje.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.