Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zderzenie samolotów nad Rosją

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 09 stycznia 2021

Wczoraj ok. 13:40 czasu lokalnego tuż po starcie z lotniska Gostilicy w rejonie łomonosowskim obwodu leningradzkiego dolnopłat Piper Cherokee zderzył się z podchodzącym do lądowania górnopłatem Cessna 150. Na pokładzie tego pierwszego znajdowały się 4 osoby, a drugim leciał tylko pilot. W wyniku zderzenia 3 osoby z lecących Piperem – dwaj mężczyźni i kobieta, zginęły na miejscu. Wśród nich 35-letni pilot.

Wrak samolotu Piper PA-28-180 Cherokee B, który rozbił się w obwodem leningradzkim / Zdjęcie: 112

Pilot Cessny wykonywał lot szkolny, ćwicząc lądowania. Jego samolot doznał jedynie niewielkich uszkodzeń. Pilot zdołał więc wylądować. Piper skapotował i rozbił się. Z lecących nim przeżyło tylko małe dziecko, które przewieziono do szpitala.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. Za najbardziej prawdopodobną uznaje się nieuwagę jednego z pilotów.

Samolot, który rozbił się w wyniku zderzenia, to jednosilnikowy dolnopłat Piper PA-28-180 Cherokee B, zn. rej. RA-2659G, nr ser. 28-1684. Był własnością prywatną. Samolot, któremu udało się wylądować, to jednosilnikowy górnopłat Cessna 150, zn. rej. RA-1448G. Także był własnością prywatną.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.