Z ostatnim dniem sierpnia wygasa umowa Alana Klapmeiera, jednego z dwóch braci, którzy w 1984 założyli Cirrus Design, obecnie Cirrus Aircraft. Od 2001 większościowy pakiet akcji przedsiębiorstwa należy do spółki-córki First Islamic Investment Bank of Bahrain.
Klapmeierowie są jednymi z legendarnych postaci lotnictwa lekkiego. Rozpoczynając jako producenci samolotów VK-30, w zestawach do samodzielnego montażu, zainicjowali rozwój najbardziej obecnie popularnych na świecie lekkich samolotów sportowo-turystycznych rodziny SR20/22. Jako pierwsi zastosowali również w swoich konstrukcjach awaryjny spadochron dla całego samolotu (Ballistic Recovery Systems), a w ostatnim okresie rozpoczęli budowę bardzo lekkiego odrzutowca Vision SF50.
Niestety, obecny kryzys gospodarczy nie tylko doprowadził do znacznego ograniczenia produkcji (w najgorszym okresie z 16 do 4 tygodniowo) i masowych zwolnień (zobacz: Powrót do pracy), ale zakończył karierę Alana Klapmeiera.
Najpierw stracił on prezesurę na rzecz Brenta Woutersa. Pozostał jednak szefem Rady Nadzorczej. 1 sierpnia Wouters ogłosił jednak, że zostanie on zwolniony z tej funkcji, ze skutkiem od 1 września. Na stanowisku zastępcy szefa rady pozostanie jednak jego brat, Dale.