Francuska DGA (Direction générale de l’armement) zawarła kontrakt na modernizację 5 samolotów szkolnych Mudry (Robin) CAP10M (Constructions Aéronautiques Parisiennes) należących do Escadrille 50S i zakup 2 nowych CAP10NG. Umowa jest warta 1,1 mln euro. Po jej zrealizowaniu wszystkie samoloty CAP10M Escadrille 50S mają mieć podobny standard i zbliżone resursy.
Escadrille 50S z bazą w Lanvéoc-Poulmic prowadzi wstępne szkolenie i selekcję kandydatów na pilotów francuskiego lotnictwa morskiego (élèves officiers pilotes de l'aéronautique navale, EOPAN). Używa w tym celu samolotów szkolnych CAP10M zakupionych w latach 1980. od Mudry, który już nie istnieje. Jego działalność przejęła Robin Aircraft z siedzibą w Darois na Côte d 'Gold.
Zestawy modernizacyjne do samolotów CAP10M i 2 nowe CAP10NG mają zostać dostarczone w 2022. DGA podkreśla, że zamówienie będzie istotnym wsparciem dla dwóch małych przedsiębiorstw francuskiego przemysłu lotniczego – Robin Aircraft i CEAPR w trudnym czasie pandemii. Oba zatrudniają 60 pracowników.