Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zderzenie samolotów w Arizonie

Lotnictwo cywilne, 10 września 2009

W wyniku zderzenia dwóch samolotów w pobliżu Phoenix w Arizonie zginął uczeń - obywatel ChRL.

Zderzyły się samoloty Piper Cherokee i Cessna 150. Uczeń znajdujący się w drugim z nich wyskoczył z uszkodzonego samolotu z wysokości ok. 20 m i zginął. Drugi uczeń - także Chińczyk - pozostał na pokładzie. Rannego po rozcięciu pasów wydostano z rozbitego samolotu i zawieziono do szpitala.

Dee Pinkston, szef Air Safety Flight Academy, odwiedził rannego w szpitalu. Okazało się, że jego obrażenia są niewielkie. Obaj Chińczycy uczestniczyli w szkoleniu na pilotów samolotów pasażerskich.

W Piper Cherokee znajdował się pilot i uczeń. Obaj przeżyli zderzenie bez szwanku. Uszkodzony samolot wylądował na odległym ok. 5 km od miejsca zdarzenia lotnisku.

Rozbita Cessna 150, która leciała z Glendale do Tucson, należała do Christiansen Aviation w Delaware. Do zderzenia doszło ok. 10:00 w rejonie lotniska Coolige, odległego ok. 60 km od Phoenix - stolicy Arizony.

Piper Cherokee należy do Oxford Airline Training Center w Goodyear w Arizonie. Jego szef, Christine Carson, złożył kondolencje bliskim ofiary katastrofy.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.