Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja Gulfstreama G650

Lotnictwo cywilne, 01 października 2009

7 tysięcy osób zebrało się w zakładach Gulfstreama w Savannah na wtorkowej prezentacji najnowszego i największego samolotu dyspozycyjnego tego przedsiębiorstwa - G650.

G650 samodzielnie puścił halę montażową. Dołączy do pozostałych, pięciu mniejszych modeli przedsiębiorstwa. Szacowana cena standardowej maszyny zbliży się do 60 mln USD / Zdjęcie: Gulfstream Aerospace

Zebrani to - oprócz pracowników - miejscowi dygnitarze, przyszli użytkownicy oraz przedstawiciele władz lotniczych. G650 ma być bowiem największym i najdroższym samolotem w ofercie Gulfstream Aerospace, drugiego - po Bombardierze - producenta samolotów dyspozycyjnych świata. Jeżeli potwierdzą się założenia konstrukcyjne, samolot będzie również najszybszą maszyną cywilną świata, osiągając Ma0,925, (ok. 990 km/h). Prace nad G650 rozpoczęły się oficjalnie w maju 2005. W marcu 2008 ujawniono, jak wygląda przyszły flagowy produkt przedsiębiorstwa. Niedawna uroczystość stanowi ważny punkt w rozwoju - i oczywiście sprzedaży - konstrukcji, dowodząc, że prace postępują zgodnie z planem. Zakłada on, że samolot zostanie oblatany jeszcze w tym roku, a do 2011 zakończy się proces certyfikacji. Wejście maszyn do służby ma nastąpić rok później. G650 przeznaczony jest dla 2 pilotów i 11-18 pasażerów. Samolot o długości i rozpiętości skrzydeł po 30,4 m będzie miał maksymalną masę startową 45,2 t. Napędzają go dwa silniki Rolls-Royce Deutschland BR725 o ciągu 71,6 kN każdy. Obliczeniowa prędkość przelotowa wynosi 904-957 km/h (Ma0,85-Ma0,9). Zasięg - 12960 km. Producent położył szczególną uwagę na przestronność kabiny pasażerskiej. Ma ona maksymalnie 2,8 m szerokości i ponad 2,1 m wysokości.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.