Boeing poinformował, że w sierpniu 2021 uzyskał zamówienia na 53 samoloty. Obejmowały one m.in. 8 samolotów modelu 737-8 dla 777 Partners, 12 737-9 dla Alaska Airlines, 8 737MAX dla United Airlines, 5 737 dla Bain Capital Griffin International i jeden 777F dla FedEx. Nieujawnieni klienci zamówili 2 737MAX i 10 777F.
Jednocześnie Boeing zanotował rezygnacje z zakupu 30 samolotów. Dotyczyło to 8 samolotów modelu 737MAX dla United Airlines, 20 737MAX dla nieujawnionych klientów i 2 787-9 dla Avolon Ireland.
W sierpniu Boeing dostarczył 22 samoloty. 2 737MAX odebrał Air Lease Co., jeden 777F otrzymał DHL, a jeden 767-300F FedEx, 7 737MAX trafiło do United Airlines. Boeing dostarczał też samoloty wojskowe, w tym 3 KC-46A dla USAF oraz po jednym P-8A dla Norwegii i Indii.
W całym 2021 Boeing zarejestrował zamówienia na 683 samoloty i anulowania na 403. Oznacza to zamówienia na 280 samoloty netto. Dostawy objęły 206 samolotów.
Airbus dostarczył w sierpniu 40 samolotów, a od początku roku 384 – prawie dwa razy tyle, co Boeing. Oznacza to, że europejski koncern zapewne zrealizuje plan dostaw 600 samolotów do końca roku. Airbus pozostanie więc zdecydowanym liderem rynku dużych samolotów komercyjnych i wojskowych.