KLM Flight Academy zamówiła 14 samolotów elektrycznych Bye Aerospace eFlyer. 6 z nich to dwumiejscowe eFlyer 2, a 8 to czteromiejscowe eFlyer 4. Samoloty mają być wykorzystywane do szkolenia pilotów w ośrodku z siedzibą na lotnisku Groningen Eelde w Holandii. KLM Flight Academy należy do grupy lotniczej KLM-Air France.
Całkowicie elektryczne samoloty mają ograniczyć emisję CO2. Zmniejszą też hałas w rejonie Eelde. Nie podano wartości kontraktu. Wiadomo, że cena katalogowa eFlyer 2 wynosi 489 tys. USD, a eFlyer 627 tys. USD.
eFlyer 2 i 4 są wyposażone w awionikę Garmin G500 TXi, w tym ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości, GPS kompatybilny z VFR i IFR, systemy nawigacji i komunikacji oraz system syntetycznego widzenia z układem ostrzegania o niebezpiecznym zbliżeniu się do ziemi. Samoloty są napędzane chłodzonym powietrzem silnikiem elektrycznym Safran Engineus o mocy 110 kW (150 KM). Płatowce zbudowane są z włókna węglowego i wyposażone w spadochronowe systemy ratunkowe Soteria. eFlyer 2 rozwija maksymalną prędkość przelotową 256 km/h. Długotrwałość jego lotu sięga 3 godzin, a zasięg przekracza 400 km. Czteromiejscowy eFlyer4 ma maksymalną prędkość przelotową 370 km/h i zasięg ponad 600 km.